دبيرستان پسرانه دكتر معين

 

 

دبيرستان پسرانه دكتر معين از سال 1372 با تقاضاي تاسيس آقاي ابراهيم ترابي صاحب امتياز دبيرستان و از مدرسين مراكز ضمن خدمت فرهنگيان كرج پايه گذاري گرديد و در خرداد 1373 با تهيه ملكي در خيابان پنجم رجايي شهر مقدمات كار شروع گرديد. شروع كار از مهر 1373 با همت موسسين دبيرستان آقاي ابراهيم ترابي فوق ليسانس زبان و ادبيات فارسي مدرس مراكز ضمن خدمت فرهنگيان و دانشگاه آزاد و آقاي حسن بختياري از دبيران با تجربه رياضي شهر كرج انجام گرفت.

دبيرستان در اولين سال تاسيس با نظام جديد آموزش با چهار كلاس اول كار خود را شروع كرد و از سالهاي بعد با ثبت نام فقط در پايه اول دبيرستان در رشته رياضي ادامه كار داد. در سال 1375 تحت عنوان موسسه آموزش و فرهنگي دكتر معين به شماره 173 ثبت گرديد و در ملك بزرگتر در (چهارم شرقي) رجائي شهر  کرج ادامه كار داد. تااكنون هر ساله با كوله‌باري از تجربه و موفقيت در امور آموزش و پرورش فعاليت دارد. در طي اين سالها با كسب رتبه‌هاي برتر درسي- المپياد- فرهنگي و علمي و كسب رتبه درجه يك از اداره كل آموزش و پرورش استان البــرزو قبولي چشمگير در دانشگاه‌هاي سراسر كشور از افتخارات اين مركز آموزشي مي‌باشد.

ثبت نام هر ساله در خرداد و تيرماه فقط در پايه اول دبيرستان با شرط معدل حداقل 19 خرداد ماه و موفقيت در آزمون ورودي براي رشته رياضي دبيرستان انجام مي‌گيرد. اطلاعات بيشتر درباره دبيرستان در سايت دبيرستان موجود است.

گزارش 20 اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در مورد
 
قبولی نهایی سال سوم ریاضی فیزیک خرداد1395
 
به لطف خداوند سبحان و رهنمودهای مدبران مدیریت آموزشگاه و تدریس خوب دبیران و تلاش جدی و بی وقفه ی دانش آموزان کسب رتبه اول قبولی امتحانات نهایی خرداد 95سال سوم ریاضی فیزیک همانند خرداد 94از آن دبیرستان دکتر معین گردید، ازهماهنگی اولیای گرامی و زحمات مسئولین و تلاش دبیران دبیرستان تشکر و قدر دانی می شود .
 
 
ردیف نام آموزشگاه
تعداد دروس کتبی
قبولی بالای نمره 10
درصد قبولی
میانگین نمره ورقه
اول
دکتــر معیــن
570
540
94/74
14/88
دوم




سوم




چهارم




پنجم




6





7





8





9





10





11





12





13





14





15





16





17





18





19





20





21





22





به خاطر حفظ حرمت از ذکــر اسامی سایر دبیرستانها معــذوریم .